Cumu u pipeline nascostu è grande subverte a vostra imaginazione?

(Ristampa da Net Ease News)

Pipi sò in ogni locu.L'acqua chì beie è u gasu naturale chì aduprate per coccia tuttu deve vene per i tubi.Ùn si sente micca a so prisenza, ma hè in ogni locu ;ùn pensate micca spessu, ma hà cambiatu a vostra vita invisibule.
Pipi, nascosti è grandi.L'approvvigionamentu di l'acqua municipale è a custruzzione di drenaje, a cumunicazione di l'energia, a trasmissione di gas, a piantazione agricula... I pipeline sò strettamente ligati à a vita di ogni ghjornu, furmendu a civiltà di u spaziu sotterraneo urbanu, è a vita di e persone hè megliu.

pd-5

Picculi pipi, grandi mondi.Pipeline crea una vita felice per e persone, daretu à quale hè l'innuvazione cuntinua è l'aderenza à a qualità di i fabricatori di pipeline."Great Made in China" di Net Ease hà assuciatu cù China Lesso per lancià un pianu speciale per spiegà u mondu di i pipi fatti in Cina.

In u longu prucessu storicu, l'emergenza è u sviluppu di pipeline sò strettamente ligati à u prugressu di a civilizazione è u sviluppu tecnologicu.Da l'antichità à u presente, in u prucessu di rinfurzà i pipi cù diversi materiali è diverse funzioni, a fabricazione cinese hè ancu in crescita.

pd-6

In questu novu periodu, a forza ecunomica di a Cina hè stata continuamente rinfurzata, è e cundizioni per a prumuzione è l'applicazione di tubi di plastica in diversi campi di l'ecunumia naziunale sò state scontate.L'ultime tecnulugia di pruduzzione è applicazione di tubi di plastica in i paesi avanzati sò state introdutte in u paese in una manera puntuale.Parechje tecnulugii novi di tubi di plastica adattati per u mercatu cinese anu cuntribuitu à u rapidu sviluppu di l'industria di i tubi di plastica di u mo paese.

U futuru di i tubi di plastica hè promettente.A ghjudicà da i rapporti di u travagliu di u guvernu in 2017 è 2018, 30 rapporti di travagliu pruvinciali è municipali implicavanu a custruzzione di città di spugna è corridori di pipa sotterranea.L'approvvigionamentu di l'acqua urbana è l'installazione di pipeline di drenaggiu seranu sempre una zona chjave di custruzzione di l'infrastruttura urbana in u futuru.Da u 2023, a capacità di u mercatu di l'industria di a custruzzione di pipeline urbane supererà i 200 miliardi di yuan.

pd-7

Siccomu u paese hà promulgatu successivamente una quantità di pulitiche è misure, hà prumuvutu vigorosamente l'applicazione larga di tubi di plastica in a custruzzione residenziale, l'ingegneria municipale urbana, a custruzzione di trasportu, l'irrigazione agricula è altri campi, chì hà prumuvutu in modu efficace u rapidu sviluppu di u mo paese. industria di tubi di plastica.Attualmente, u mo paese hè diventatu un grande paese in a produzzione è l'applicazione di tubi di plastica.


Tempu di Postu: Aug-25-2022